Lucky b*sterds - Reisverslag uit Makassar, Indonesië van M,A en B Bikker - WaarBenJij.nu Lucky b*sterds - Reisverslag uit Makassar, Indonesië van M,A en B Bikker - WaarBenJij.nu

Lucky b*sterds

Door: BB

Blijf op de hoogte en volg M,A en B

08 Februari 2019 | Indonesië, Makassar

Dat je in het vliegtuig zit en er achter komt dat de 2 rijen voor je niet bezet zijn. Dat je dan brutaal bent en gewoon nog 6 stoelen kunt gebruiken? Dat.

En dat je dan om 7.30 Indonesische tijd wakker wordt en de afgelopen weken de revue laat passeren.
Wat zijn wij lucky basterds! Niet alleen omdat we 9 stoelen tot onze beschikking hebben, maar omdat we deze reis hebben kunnen maken. Met elkaar. Dat we de leukste broer en zussen hebben en zijn :)
Zo veel gedaan, gezien, geproefd, gelachen, getraand, ontmoet en beleefd. Wat een prachtig land, met vriendelijke mensen. Veel geleerd over de geschiedenis van onze familie en van het land. En toch ook een stukje dichter bij papa Dik geweest.
Als we al doelen hadden gesteld voor deze reis, dan zijn ze allemaal behaald! Met een lach en een traan zijn onze wegen op Schiphol in alle vroegte weer gescheiden. Eerste wassen hangen te drogen en het Nederlandse ritme (en eetpatroon!) moeten weer gewoon worden.
Fijn om weer thuis te zijn! Lucky basterds we are...

ps: hieronder volgen nog enkele links naar fimpjes, omdat een foto meer zegt dan 1000 woorden, maar een filmpje spreekt voor zich ;)

Dank voor het meelezen en -leven de afgelopen weken. Veel liefs!

Haven van Makassar:

Rooftopbar Pare pare:

Onderweg naar Mamasa:

Beatrixkerk met uitzicht op Mamasa:

Traditionele Toraja begrafenis:

Hobbelen in de bus:

Uitzicht op de erotische berg:

Strand Bira:

Miami Vice:

Kampili waterput:

Regen in Malino:

Hoofd schouders knie en teen :

Spago infinity pool en bar: