Makassar here we are II - Reisverslag uit Makassar, Indonesië van M,A en B Bikker - WaarBenJij.nu Makassar here we are II - Reisverslag uit Makassar, Indonesië van M,A en B Bikker - WaarBenJij.nu

Makassar here we are II

Door: AB

Blijf op de hoogte en volg M,A en B

24 Januari 2019 | Indonesië, Makassar

We reden vanaf het vliegveld langs de haven waar vroeger alle schepen aankwamen. En opa en oma dus ook. Daarna richting boulevard en hotel. Vanmiddag wakker gebleven. Wandelen, beetje shoppen en regenwormen gespeeld. Nu aan tafel. Nasi, papaya bloem, hete kip!
Na t eten hopelijk een langee nacht maken. Morgen varen en richting Pare Pare.
Fijn met die telefoons het thuisfront te spreken en van.google translate gebruik te maken!
Gelukkig zijn wij niet in de buurt van de overstromingen...!

• 24 Januari 2019 - 11:41

Jos:

Dag neef en nichten, zo te zien hebben jullie de cultuurshock aardig overleefd. In Pare Pare is ook een kamp geweest. Ws niet meer terug te vinden. Onvoorstelbaar nu dat in 1927 en nog lang daarna de communicatie alleen per boot mogelijk was. Ook een brief deed er 6 weken over. Nu reizen wij mee en genieten van de beelden.

• 24 Januari 2019 - 17:33

Kath:

Wat fijn die journalist AB aan boord